Preišči ta spletni dnevnik

sreda, 12. januar 2011

Brez besed ...

Sreda - dan brez besed, kar seveda ne pomeni, da sem bila cel dan tiho (to je v mojem primeru skorajda teoretično in praktično nemogoče), pač pa da nisem napisala niti ene nove besede. Zatorej nekaj starih, zelo starih, od predvčerajšnjim :))

---------------
Režiserja sem se zadnjih nekaj tednov izogibal v velikih ovinkih, pa tudi on si ni drznil hoditi v mojo bližino. Vsaka stvar ima svoje meje in on je svoje krepko prekoračil, tega pa se je očitno tudi zavedal, kar je pomenilo, da mu ne bom rabil razlagati, ko bo čas, da zopet spregovoriva, kako zelo ga je pokronal s svojo zadnjo neslano šalo. Zakopal sem se v delo, proti večeru pa sem pogosto zavil v kino ali celo v gledališče. Trudil sem se, da ne bi preveč mislil nanjo ...

Ni komentarjev:

Objavite komentar