Preišči ta spletni dnevnik

ponedeljek, 3. januar 2011

Čuden dan, pa vseeno ploden :)

Čuden dan je danes. Ne vem, ali je to zato, ker je prvi delovni v novem letu, ali je posredi kaj drugega, in če sem čisto iskrena, se mi niti ne da razmišljati o tem. Je pa čuden, v to sem popolnoma prepričana. Ampak vseeno ... mi je uspelo dokončati eno precej 'mučno' poglavje, v katerem se moški in ženska zelo resno pogovarjata o zelo resnih stvareh (mogoče se zato tako nenavadno počutim?) ... Seveda ne morem razkriti vsega, nekaj pa le ...
--------------
Slutil sem, da bo to eden tistih res mučnih razgovorov, ko večino časa ne bom razumel, o čem točno teče beseda. Pa še sam sem ga sprožil. Kaj in? se je tudi sama nasršila. Mi ne moreš enostavno odgovoriti? sem poskusil še enkrat. Ne vem, kaj bi rad slišal ... je rekla. Kaj je narobe, saj sem ti že povedal, sem trdo odvrnil. Kaj je narobe ... se je cinično nasmehnila in pomolčala. Preveč vsega, je nato dodala. Kaj pa naj bi to pomenilo? Nisi zdaj zadovoljna, ko sem ti vse preuredil? sem izbruhnil. Zdelo se mi je, da prav nič ne ceni mojega truda. Res misliš, da lahko nekaj kosov pohištva kar koli spremeni? je zapihala.

2 komentarja:

  1. Tvoj "mladostni roman",ki sem ga na ta čudni dan prebrala (v postelji, ujčkajoč čuneka), ni tako kul kot ta tvoj zdaj pisani. To zdaj ugotavljam. Ravno zato, ker ni dovolj realen. Valjda, bejba je bolj huda, vse se hitro, dinamično, dramatično odvija, vse v pravo smer, listi se ful obračajo, scene so seksi, tipi so slastni... - ampak ful nekaj moti in nazadnje je moji leni podzavesti le kapnilo: ne laska našemu čutu za resničnost. Ta, ki ga pišeš zdaj, je dosti dosti bolj 'Uf, kako mi je tole znano.....'
    Hah, kak zegn imam, da pred mano orješ ledino. Sem faca a, se na tvojih napakah učim :P

    OdgovoriIzbriši
  2. Pix, thanks za branje. In za konkreten komentar. To je tudi mene zmotilo, ko sem ga po nekaj mesecih ležanja spustila iz predala. In zato je potem odromal nazaj tja ... oziroma prej še k tebi, da potešimo tvojo radovednost :)) In se vsi skupaj nekaj naučimo :D

    OdgovoriIzbriši