Preišči ta spletni dnevnik

sobota, 22. januar 2011

Melkijad je rekel, da delo plemeniti :D

Danes sem bila multi pridna. Sicer sem spala do enajstih, človek se pač mora naspati, potem pa sem vklopila motorje in najprej posesala, pobrisala po tleh, vmes oprala eno žehto, jo obesila, dala pečt kruh, sčistila kopalnico in wc, dve uri delala in celo napisala par novih strani ... Zadovoljna :D
-----------------------------
Bi se ulegla v travo? je vprašal.
Ležanje v travi je bilo mogoče slišati romantično, a ne zame. Kar zgrozila sem se ob misli, koliko žuželk živi tam in kam vse ti lahko zlezejo.
V travo?
Ja ... lahko poslušava ptice ali pa kar tako gledava v nebo, me je skušal navdušiti nad svojo idejo.
Namrdnila sem se. Mogoče bi privolila, če bi imela s sabo kakšno odejo, pa je seveda nisva.
Mislim, da bom ostala kar tule, sem se odločila in z dlanjo potrepljala po klopi.

Ni komentarjev:

Objavite komentar