Preišči ta spletni dnevnik

sobota, 26. februar 2011

Bacili napadajo II

Bacili so še vedno na sceni. Ponoči ni bilo prav nič zabavno. Zbujala sem se vsaki dve uri, da sem si vtaknila v usta pastilo islandskega lišaja, da me je nehal posiljevati kašelj, dvakrat sem vzela celo lekadol, da me je grlo vsaj malo nehalo boleti. Prav hecno, kakšna drama zaradi nekakšne viroze :S

Dala sem se v karanteno, zato sem spala kar na kavču. Možeku prav nič ne privoščim, da še on faše, karkoli je že to, kar me je doletelo. Poleg tega so bolani moški posebne sorte ptiči ... če žensko nekaj boli, potem moškega ista stvar ponavadi BOLI ... :D

Kljub vsemu mi je uspelo pomiti vso posodo, skuhati juho, oprati eno rundo perila in zlektorirati ena kratka navodila za uporabo. Dragi je v Avstriji na fuzbal turnirju. Štartal je že ob petih zjutraj, tako da smo doma sami - jaz, bacili in Cilka (ki ji čisto paše, da se gnete nekje pod mojim kovtrom in spi kot mega polh).

2 komentarja:

  1. Islandski lišaj je zakon. Vsekakor veliko boljši od kožnega :) in ja, isti virus je mene napadel. Lahko ti še priporočam pitje žajbljevega čaja z medom ali pa pred spanjem žlico meda. Malo umiri kašelj. Če nisi ravno fan žajblja, si ga skuhaj v mleku in seveda med. Pred spanjem popiješ čimbolj toplo. Jaz sem potem manj kašljala. Upam, da pomaga.

    OdgovoriIzbriši
  2. He he he ... "vsekakor boljši od kožnega" - tale me je pa do solz nasmejala :) Žajbelj, še dobro, da si me spomnila, ga imam doma. Grem kar kuhat čaj. Ker nisem fan mleka (niti slučajno toplega), da bom skuhala kar v vodi :)

    OdgovoriIzbriši