Preišči ta spletni dnevnik

petek, 18. februar 2011

"Bolj star bolj nor ..."

Po dolgem času kavica s Pape. Jaz sem si privoščila še jabolčni zavitek. Petkov balet mi vedno znova spusti nivo sladkorja na nor minimum :)) Pa seveda ne zato, ker bi tako dobro plesala, nismo še tako daleč, čeprav naša učiteljica pravi, da smo izjemno dobre, da hitro napredujemo ...

Nova vrsta rekreacije prinaša s sabo tudi nove sorte bolečin. Od današnjega treninga me recimo boli blazinica na nožnem palčku, jutri me bo pa verjetno še kaj drugega, po navadi bolijo meča od stopicanja po prstkih, pa kake rame znajo boleti, prve mesece me je noro bolel hrbet, no, hrbtne mišice od ravnega držanja ...

Kdo bi si mislil, da se bom na 'stara leta' začela ukvarjati z 'resnim' plesom. In da je stvar še bolj zabavna, zdaj delamo koreografijo iz Labodjega jezera, in sicer španski ples, s pahljačami. Pahljača je sicer zelo priročna, sploh po uvodnem delu treninga, ko se ti telo pošteno zagreje, čeprav še vedno ne uboga tako, kot bi hotela (telo, ne pahljača). Ampak kot reče naša Mojca, to je proces.

Kavica je bila sproščujoča. Kot je vedno. Prijetno je sedeti z nekom, ki je vsaj približno toliko nor kot si sam (če uporabim besede naše Pape). Ne rabiš se truditi in pretirano razmišljati o tem, kaj boš rekel, da ne bo kaj narobe, tudi če si vmes kar malo tiho, ni neke večje panike. Dve uri mineta, kot bi pihnil.

Zdaj pa je večer, skoraj je že jutri, na MTV-ju nori Southparkovec izigrava rakuna ... fajn nam je :))

Ni komentarjev:

Objavite komentar