Preišči ta spletni dnevnik

torek, 15. februar 2011

Tako kot je vreme

Danes sem točno taka kot vreme zunaj - maksimalno uvela. Po kosilcu sem skočila za pol urce pod odejo, siesta time pa to, in se zbudila čez dve uri z glavobolom. Zunaj sneži!?! mater, no. Fino bi bilo prespati zimo, kot to naredijo izjemno pametne živali - medvedi, se lepo pošteno nabutajo hrane in hop v luknjo do pomladi. To je poteza!

Javil se mi je Dušan. Da je prebral roman. Pravi, da lepo teče in da je kompozicija posrečena. Da sem v času našega druženja naredila zelo veliko. Svetuje mi tudi, da ga zdaj za nekaj časa odložim, in grem potem še enkrat skozi. Kar sem tako ali tako nameravala. Vmes pa mora miniti nekaj časa, da lahko 'pozabiš', o čem oziroma kako si pisal, in greš potem ponovno brat vsaj z relativno svežim pristopom.

In naša literarna šola se je z današnjim dnem zaključila. Ne morem verjeti, da so res minili že trije meseci ... Priznam, da bom pogrešala naše dopisovanje, medsebojno branje prispevkov, tudi domače naloge ... in priznam tudi to, da je bila dobra poteza, da sem se prijavila. :D

1 komentar:

  1. Kofi, bejba, kofi kliče po debatah in preganjanju zime! Poleg tega imam en načrt za najino sodelovanje v prihodnje... Jutri bom vedela več in te ugrabim, če bo treba.. Resno, vreme, da ti brki posivijo :s Z Generalom sva dvakrat strastno metala obleke naokoli, sladko dremala, šla v šoping, si naredila dobro večerjo in nagajala psu ampak če bi se kje na radiju odvrtel še pa kak komad L. Cohena, bi si šla pa direkt žile porezat. Pritisk imam ko polž lazar.
    Tvoj lubi naju vabi na diner dejt.... Moramo to strateško skoordinirat :D

    OdgovoriIzbriši