Preišči ta spletni dnevnik

četrtek, 3. februar 2011

Zmagala ... zaenkrat :D

Nikoli nisem bila med najhitrejšimi (daleč od tega), niti med najboljšimi, vsekakor pa vedno med najbolj zateglimi (včasih takrat, ko je bilo to dobro, in seveda včasih tudi takrat, ko bi se bilo bolje nekoliko odtegniti) ... Sem pa uspela sfiniširati tudi epilog, kot sem rekla, da ga bom. In je še vedno danes. Čeprav sem zdajle tako budna (23:52), da bo zgleda dolga noč :))

Odziv prve betabralke zelo vzpodbuden, očitno mi je vsaj nekaj uspelo napisati prav, če se je zmogla vživeti in videti dogajanje. Pravi, da ga je kar požirala. Zelo zadovoljna. Ata še ni komentiral. Upam da samo zato, ker še ni prebral :S :D

Pravkar poslala tudi Dušanu. Odločila sem se, da je nujno, da ga vsaj kakšen teden niti od daleč ne pogledam, kaj šele da bi ga šla spet brat (nora sem toliko, v to ne dvomit' :)) Recimo, da je zdaj napočil čas za zorenje ...

Ni komentarjev:

Objavite komentar