Preišči ta spletni dnevnik

nedelja, 20. marec 2011

Luna seka, delo pa plemeniti

Tele delovne nedelje so mi prešle že tako v navado, da sploh ni več smešno. Pa pravijo, da bi nedelja morala biti Gospodov dan, dan za počitek ... In niti najmanj, da se s tem ne strinjam, ampak roki, ki jih imam za oddajo lektur, se nič kaj ne obremenjujejo z vikendi. In če dobiš preveden dokument v petek zvečer, rok je pa recimo v ponedeljek zjutraj ob devetih, imaš bolj kot ne samo eno možnost, da za delo poprimeš čez vikend.

Pa se nočem pritoževati, rada imam svoje delo, le da imam rada tudi proste dneve, ki jih je v marcu bilo bore malo. Od mojih telesnih delov najbolj trpijo oči, ki so ravno zdajle, ko to pišem, tako razdražene od buljenja v črke, da že skoraj vidim dvojno, pa seveda ta zadnja, ki začne po kakšnih desetih urah sedenja prav neznosno boleti. Trpijo seveda tudi domači, v mojem primeru moj mož, ki se mora za vikende zabavati sam, ker jaz delam :S

Na račun obilice dela že dva dni nisem napisala nič novega. Malo že pogrešam ustvarjanje. Jutri bom, pa če prekle padajo z neba, zares spet prijela tipkovnico v roke, vsaj za kakšno večerno urico, da spet počasi padem noter. V torek pa beremo v Antiki, mislim, da bom prebrala odlomek iz romana, ki sem ga pred kratkim končala. Že dolgo nisem sodelovala na literarnem večeru, če se ne motim, nazadnje prav na tem jubilejnem branju, ki bo spet v torek. Čas čisto prehitro mineva.

Pa še ena stvar, če ta luna lunasta ne misli prav kmalu popustiti, jo bom sklatila dol, ker čisto preveč seka! :D

1 komentar:

  1. Ne bit huda na luno, je v perigeju, kar je načeloma kul :D Zredila se je čez zimo, hihi.

    Torej imamo literarni večer?? Lahko pride kdorkoli? Ali potrebujem priporočila? In glede na to, da sva na ti, me lahko spraviš noter skozi zadnja vrata, če me vratar ne spusti skozi?... O.o

    OdgovoriIzbriši