Preišči ta spletni dnevnik

torek, 1. marec 2011

Protestno pismo obrodilo sadove!

Z največjim veseljem in neznosno hvaležnostjo v srcu vas obveščam,  da so bacili danes točno opoldne, kakor jim je bilo zagroženo, zapustili prostore našega hotela. O njihovem nekulturnem obnašanju ob odhodu ne bomo izgubljali besed, povemo naj le to, da bi si nujno morali nabaviti novo izdajo Bontona za bacile, ki je izšla pri Založbi Nije.

Kot smo pričakovali, so za seboj pustili precejšnje razdejanje. Soba je bila v takšnem razsulu, da smo jo morali nemudoma pobeliti z medenimi oblogami in oškropiti z žajbljevim čajem, a zdaj ne bi več o tem, ker imamo preveč opravka s pripravami na slavje. O točnem datumu praznovanja odhoda bacilov iz naših logov vas bomo še obvestili.

Je pa še ena stvar ... urednik založbe, kjer naj bi izšla moja monografija, me je obvestil, da ne rabim več hiteti s preoblikovanjem teksta (kar sem divje počela zadnjih 14 dni), ker se na razpis, zaradi katerega se je mudilo, ne bomo prijavili, ker ne ustrezam pogojem razpisa. Kaj to torej pomeni? Da sem hitela zaman? No ja, mogoče sem res hitela zaman (vsekakor nisem Helena Zaman), a ker mi je uspelo prihiteti do konca (kar bi tako ali tako morala, le da šele do konca maja), imam zdaj ljubi mir in se lahko lotim prijetnejših pisarij (a ne Pixie?) :D

Vam pa moram za konec zaupati še nekaj zelo pomembnega: lepo je požreti slino, ne da te ob tem obliva pot!

6 komentarjev:

  1. Jaz sem tudi vesel, da se zdravje počasi vrača, sm bil že mal utrujen ...

    OdgovoriIzbriši
  2. Dragi mož, kolikor te poznam, si ti skos utrujen :D :D

    OdgovoriIzbriši
  3. :D :D familija ...
    Me veseli, da si bolje, tudi mene ni še noben virus tako dolgo oblegal. Če ne druga, se bliža pomlad, tak da verjetno nebo več takšnih neprijetnih obiskov vsaj do jeseni/zime.

    OdgovoriIzbriši
  4. In ENA DVA TRI in godba na pihala začne razbijat pod tvojim oknom (Ali med tvojim in mojim, tam nekje pred Staro pekarno :p) PAM-PA-BARA-RAM! :))))

    OdgovoriIzbriši