Preišči ta spletni dnevnik

četrtek, 7. april 2011

Dobra novica na dobro novico = dobra volja

Ta teden je pa res v znamenju dobrih novic. Danes sem izvedela, da so me pri eni od znanih slovenskih agencij za digitalni marketing izbrali, da jim napišem scenarij za nagradno igro za eno znano slovensko podjetje. Prejšnji teden sem dobila testno nalogo, ki sem jo očitno dobro opravila, saj imam v ponedeljek sestanek v Ljubljani. Človek res ne more biti druga kot dobre volje :D

Poleg tega je zunaj nekakšno poletje ali kaj, mislim, 27 stopinj v začetku aprila ... bogve, kaj nam bo to vreme letos še pripravilo. A se niti najmanj ne pritožujem, če mene kdo vpraša, bi take temperature imela kar celo leto. Zima je sicer lepa, sploh če je bela, a ne bi imela ni proti, če bi snegec in mraz ostala tam nekje v hribih.

Spet sem napisala nekaj novih vrstic novega romana:
---------------------
Škoda, da je zunaj tako mrzlo, je rekel in ji natočil poln kozarec piva.
Ne maram zime, je rekla in se usedla na enega od starih stolov poleg ravno tako stare mize.
Lahko bi šla na teraso, je povedal in srknil požirek, da so se mu od pene naredili nežni beli brki.
S kazalcem mu je pokazala na svoja usta.
Pirovske mustače, se je zarežal in ji dal njen kozarec v roko. Na, še ti si jih naredi.
Bom poskusila, je rekla in naredila požirek. Pena se je oprijela njene zgornje ustnice. Takole? ga je smrtno resno pogledala.

Ni komentarjev:

Objavite komentar