Preišči ta spletni dnevnik

petek, 1. april 2011

Lektorska 'tlaka' + utrujenost = nič bloganja

Lektorska 'tlaka' včeraj in danes + rahla spomladanska utrujenost + 'musklfiber' od rekreacije so glavni krivci, da nisem uspela priti do bloga. In moram priznati, da mi je bilo kar malo nenavadno. Preden sem se decembra lotila blogovskega podviga sem razmišljala, kako mi bo uspelo vsak dan kaj napisati (kot da mi je kdo rekel, da moram vsak dan kaj napisati!), a potem, ko enkrat začneš, kar nekako gre. Čudno je, če nič ne napišeš, sploh potem, ko dobiš prve odzive od svojih bralcev in ti rečejo, da vsako jutro ob kavici preberejo tvoj blog ali pa zvečer, preden grejo spat ... in tako se v tvoje kosti naseli nekakšen občutek odgovornosti, ki ti potem, ko ti včasih vendarle ne uspe zapisati vrstice ali dveh, vztrajno kljuva na vest, da si svoje bralce oropal blogovske hrane, ki so se je že navadili. :D

Druga stvar pa je tudi ta, da pogrešaš komentarje. Tudi kot pisec bloga se navadiš, da tisti, ki te berejo, kaj napišejo nazaj, in če nič ne napišeš ... no, saj veste, kako gre naprej :))

Že kakšno leto pred spanjem preberem kakšno stran, dve, tri knjige, ki me pridno čaka na nočni omarici, s 'hudo lučko', ki se pritrdi na platnico in prav lepo intimno osvetljuje črke, ne da bi pretirano motila spečega partnerja. Meni jo seveda skoraj vedno, ko obračam strani, uspe nekako usmeriti mojemu možu v glavo, tako da jih včasih tudi slišim glede tega :S In trenutno berem angleško verzijo prvega knjige Harryja Potterja, ali kot mu z možem rečeva v šali: Harija Kovterja. Kar uspešno sem padla noter, in ker sem pred tem že videla filme, si zdaj ob branju predstavljam igralce iz filma. To je slabost tega, da gledaš filme, preden bereš knjigo, oropan si tega, da si v svoji glavi sam oblikuješ točen izgled junakov, seveda na osnovi informacij, ki jih dobiš iz besedila. A mi ni hudega. Prav uživam. Če bi bila še smrklja, ko je Harry Potter prišel na sceno, pa bi se mi tako zmešalo od sreče. Brala bi ga, da bi se kadilo, kar sem tako ali tako počela, le da z drugimi knjigami.

Zdaj pa grem, pogledat kakšen film z možem ... pa lep vikend vsem!

1 komentar: