Preišči ta spletni dnevnik

ponedeljek, 18. april 2011

Multipraktični ponedeljek

Dan sem začela z navodili za uporabo toplotne črpalke, nadaljevala z letnim poročilom, presekala z romanom in zaključila z diplomsko nalogo. Vmes sem zlektorirala še kratka navodila za otroško igro s kartami. Ponedeljkov lektorski koktajl, pisan uvod v delovni teden.

Večerna zumba mi je pognala kri po žilah in razmigala od sedenja omrtvičeno ta zadnjo, in ker sem bila skrajno pridna, sem si nato za večerjo privoščila še sladoled.

In potem sem se spomnila, kako sem že pred nekaj dnevi pisala o tem, da bo treba spet kaj napisati, zato sem ponovno odprla dokument, ki je počival na trdem disku in prebrala napisano. Standarno sem oklesala nekaj stavkov, zamenjala nekaj motečih ali okornih besed in nato naposled le končala poglavje, ki sem ga nazadnje pustila nedokončanega, ker mi je zmanjkalo preje. Zaključne vrstice prilagam ...

------------------------

Zbudil se je krepko pred svojo običajno uro. Zunaj je bila še trda tema in Ela je slab meter od njega spala kot ubita. Ležala je na hrbtu, z eno roko pod svojo glavo in z drugo iztegnjeno proti njemu. Umirjeno in globoko je dihala, poteze njenega obraza so bile mehke in sproščene. Naslonil se je na svojo v komolcu pokrčeno roko in jo opazoval v polmraku, ki ga je redčila ulična svetilka tik pod oknom. [...] Ko je budilka čez dobro uro zazvonila, ne da bi mu uspelo zaspati nazaj ali da bi sploh začutil potrebo po tem, je bil odločen, da ji bo kar pri zajtrku predlagal, naj se preseli k njemu.

------------------------
p. s. Moj dedek bi danes imel rojstni dan.

Ni komentarjev:

Objavite komentar