Preišči ta spletni dnevnik

četrtek, 12. maj 2011

Postmoravskotopliški blog

"Long time no write" ... tako dolgo, da sem pravkar dobila močan občutek, da bom ekskomunicirana iz blogerske skupnosti, če nemudoma nekaj ne napišem :D

Skratka ... Moravske toplice so bile zanimive. Povprečna starost prebivalcev hotelov 60+, povprečna temperatura vode 32 stopinj. Hrana dobra, ljubi mir, fine kolesarske proge, super za jutranji tek, ja, vse to sva počela, nisva samo ležala in jedla. Zunanji bazeni so zgledno ogrevani, tako da sva dva dni, ko se je sonce konkretno prikazalo izza oblakov in je nehalo pihati, lahko poležavala kar zunaj. Vsekakor priporočam tistim, ki imajo radi tovrstne oddihe.

Me je kaj morilo, ker je bil dostop do interneta samo v avli? Priznam, malo me je. Podpišem, če je treba, da trpim za srednje močno odvisnostjo od interneta in da imam tudi simptome deloholizma. A zaenkrat še ni kritično in tretji dan sem se že kar dobro navadila na brezdelje.

Najbolj od vsega pa sem pogrešala svoj jogi. Spati je bilo treba na neki mehki zadevi, blazina je bila sto svetlobnih let od moje anatomsko oblikovane iz spominske pene. Pa ni bilo prehudo in moj mož je izrazil željo, da bi na stara leta živel v toplicah. :D

Ni komentarjev:

Objavite komentar