Preišči ta spletni dnevnik

četrtek, 25. avgust 2011

Tako zgodaj tudi sonce še spi

Ne spomnim se, kdaj sem nazadnje prostovoljno vstala ob petih, ampak vsekakor mi pa ni žal. Še tema je bila, ko sem kolovratila do kopalnice, Sophie je pa tako mislila, da se mi je zmešalo. Cilka je navdušena, ker je nekdo zgodaj vstal, začela šprintati iz sobe v sobo, zraven pa čisto preveč naglas mijavkati, da sem jo komaj utišala. Dvajset čez sem bila zmenjena z Nino, Sanelo, Saro, malce kasneje se nam je pridružila še Špela - in jutranji fotošut za Savinjo se je lahko začel.

Tako zgodaj tudi sonce še spi. Sicer te tu in tam poboža s svojimi prebujajočimi se žarki, a nežno in prijetno. In zrak je božansko svež, ni sledu o popoldanski sparini, ko te od vročine kar pečejo pljuča. Trava je hladno rosna in vse je mirno. Čeprav si presenečen, koliko ljudi je že odkrilo to skrivnost in se kljub rani uri podalo na sprehod, preden udari vročina.

Spustile smo se na kameno plažico malo naprej od Špice, še prej smo pozirale na klopci (Sophie najbolj zagreto od vseh). Sophie in Lyra sta si privoščili jutranjo kopel v Savinji, Nina je fotkala, prijeten ženski čvek. Čudovito jutro. In ura še deset ni, jaz pa imam za sabo že pet ur budnosti. Veselim se popoldanskega počitka, pred tem pa bo treba še kaj narediti. Kaj resnega :S

Še nekaj dokazov, za vse tiste, ki ne verjamete, da smo res tako zgodaj brjoldali naokrog :D Fotke so seveda delo naše Pape :)









1 komentar: