Preišči ta spletni dnevnik

ponedeljek, 31. oktober 2011

Cirkus na Kocbekovi

Sophie je naravni talent za cirkuške trike. Prejšnji teden sva se jih naučili kar nekaj ... znava hoditi tako, da jo imam med svojimi nogami, s sprednjimi tačkami pa mi stoji na nogah; da levo in desno tačko, potem pa še obe; dela osmice med mojimi nogami in zna se prevaliti (roll over), če je razpoložena celo dvakrat zaporedoma. Kmalu bo verjetno znala še kaj, ker sem danes ugotovila, da mi raje prinese žogico, če lahko potem naredi en trik :D Ko sva se naučili hoditi z njenimi tačkami na mojih nogah, je bila tako navdušena, da je zraven krulila kot križanec med ET-jem, ptičkom in prašičkom ... Vani je zavijal z očmi, jaz pa sem umirala od smeha. Lepo je imeti takšnega sangvinika v hiši! Pri treh flegmatikih je to prav prijetna osvežitev:D

Bliža se zima, treba bo spet kaj napisati ...

Ni komentarjev:

Objavite komentar