Preišči ta spletni dnevnik

nedelja, 20. november 2011

Brez nuje se še čevelj ne obuje :D

Včasih, ko mi je dolgčas, malo brskam po netu, odkar imamo psa pri hiši, ponavadi kaj v zvezi s tem (postopoma me bo minilo, ampak zaenkrat evforija očitno še traja). In zadnjič berem en članek o pasji obutvi in mi ni dalo miru in sem začela iskati, kakšni bujeki za štirinožce vse obstajajo ... in sem padla dol. To je cela industrija, in to kaka! Praktično ni, da ni.

In čeprav so mi oblečeni psi načeloma še vedno bolj smešni kot ne, četudi nekateri resnično ne dajejo vtisa, da bi jih puloverčki ali pelerince kaj pretirano motili, sem se rahlo zakurila za pasje teniske. Vani se je seveda takoj pokrižal in mi zagrozil, da je obute ne misli voziti ven. Preden pa si začnete misliti, da se mi je do konca skisalo (teniskov še nisem naročila :D), si oglejte spodnje slikice ... A niso, če ste zares iskreni, kr hecni? Sicer si ne znam predstavljati, kako bi naša rosomahica hodila v njih, ampak vedno, ko si jo skušam zamisliti, kako s teniski na tačkah koraca po parku, mi gre pošteno na smeh :D :D Mogoče jih bo pa dobila za božič, da ji ne bo treba hoditi po posoljenih ulicah ...


Najbolj hude pa so seveda tele, ki imajo vibram podplat, tako kot jaz na svojih pohodnih čevljih. In cena je tudi kr huda, stanejo namreč skoraj sedemdeset evrov, za razliko od zgornjih dveh, ki so "samo" okrog trideset evrov.


Ni komentarjev:

Objavite komentar