Preišči ta spletni dnevnik

torek, 22. november 2011

Monografija o minimalizmu je rojena

Moja monografija je očitno zunaj. Kako to vem? Ker sem radovedne sorte in sem šla preverit na stran od založbe. In glej ga zlomka, knjiga je objavljena med novostmi. Uradno sicer še nič ne vem, ker me ni še nihče obvestil, niti še nisem prejela svojega izvoda. Sem pa takoj pobarala urednika, kako je s tem.  Odgovor še čakam.

Najbolj hecno je pa to, da čisto nič ne občutim, ko gledam naslovnico, kljub vsem mukam ob ponovnem in ponovnem branju ter predelovanju teksta. Mogoče se mi bo zdelo kaj bolj nobel, ko bom knjigo dejansko držala v rokah. Upam ... Zgleda, da me preveč obremenjuje misel na to, kdaj mi bo uspelo dobiti nekoga, ki bo pripravljen založiti in izdati moj roman :S Pa ne smem biti nehvaležna, baje se vse zgodi ob svojem času.

Takole je videti knjiga od zunaj:



In če koga slučajno zanima vsebina, si lahko TUKAJ ogleda kazalo.

1 komentar: