Preišči ta spletni dnevnik

sreda, 14. december 2011

Beseda ali dve o mojem romanu Pojasni mi ljubezen

Za vse, ki še ne veste, naj povem malce več o mojem romanu Pojasni mi ljubezen, ki izide marca pri založbi KUD Lema.

Gre za sodobno prvoosebno pripoved o iskanju ljubezni, odločitvah in odkrivanju samega sebe. Trije liki, ženska v tridesetih, njen partner in starejši moški, ki pripovedujejo vsak iz svojega zornega kota, so vpleteni v ljubezenski trikotnik. Ženska se sprašuje, ali je njena dolgoletna zveza res tisto, kar si želi, ali naj poskusi z moškim, ki ga je pred kratkim spoznala; njen partner si skuša odgovoriti na vprašanje, kaj se dogaja z njegovo partnerico, saj ima ves čas občutek, da ne ve vsega; starejši moški pa si prizadeva, da bi dobil priložnost, da ženski pokaže, da je prava izbira zanjo.


Če vas dovolj močno zanima, kako se zgodba razplete, vam priporočam, da se pofočkate pri meni, da vas dam na seznam zainteresiranih za nakup knjige. Tako bo lažje načrtovati velikost naklade, vi pa boste zagotovo prišli do svojega izvoda (seveda podpisanega!). Cena bo 18 evrov.

2 komentarja: