Preišči ta spletni dnevnik

sreda, 16. maj 2012

Ustvarjalna sreda v sliki in besedi

Vsako sredo ob sedmih zvečer se ustvarjalnosti željni mladi po srcu zberemo pri moji mami v Ustvarjalnem pristanu in oblikujemo iz gline. Prav super se zabavamo, izpod naših prstov pa dejansko nastajajo uporabne stvari. Grega, recimo, sploh ne kupuje več daril za rojstne dneve, ampak jih naredi :D Sara si dela svoj unikatni servis ... Če se nam kdo želi pridružiti, je seveda več kot dobrodošel, podrobnosti o delavnici pa si lahko prebere TULE.

Da pa ne boste rekli, da kr nekaj nakladam, mi je tokrat uspelo celo prinesti mojo pinki trotlco, zato prilagam foto dokumentacijo :D

Nina in njena frendica iz Kalifornije April

Moji uhančki :D

Moja potičnica (samo glazirat in še enkrat spečt jo je treba, potem bomo pa nekaj spekli)
Grega je končal z delom in čveka

Mati pomagajo April

Sara poslikava svoje zen skodelice za čaj
Zdej pa rečte, če se nimamo fajn!?

Ni komentarjev:

Objavite komentar