Preišči ta spletni dnevnik

ponedeljek, 2. julij 2012

Florin prvi šolski dan

Danes ob petih je bil za Flor pomemben trenutek, začela se je namreč poletna mala šola. Roko na srce me je čisto malo skrbelo ... ko smo se odpravili od doma, je bila tako zalimana od celodnevnega spanca, da nisem prav veliko pričakovala od nje, pomislila sem tudi na to, kako se bo znašla med tujimi vodniki, ki jih ni še nikoli videla, in tujimi psi, ali bo sploh hotela jesti in delati, skratka kako bo vse skupaj videti.

Absolutno nobenega interesa, da se bo čez pol ure začel pouk :D
Pa sem bila prijetno presenečena. Glede na to, da sem danes zjutraj ravno na račun šole spustila njen zajtrk, ji je bila hrana precej zanimiva, vodniki je niso kaj pretirano zanimali ali ji povzročali kakršnegakoli stresa, ostali psi so ji seveda bili nekoliko zanimivi, a vse v mejah normale. Pokazala je celo veliko navdušenje nad igro z igralno klobaso, skratka bila je zlata :D

Vančko je imel nalogo zabeležiti ta dogodek, kar je vzel skrajno resno, zato lahko priložim tudi nekaj foto dokazov, da ne boste mislili, da se mi je vse skupaj sanjalo :D

Sledimo hrani v roki

Še vedno sledimo hrani v roki
Klobasa beži

Ne, ne bo mi ušla

Skoraj sem jo že ujela

Ponosna prvošolka (in vodnica, kar se tudi vidi)

Ni komentarjev:

Objavite komentar