Preišči ta spletni dnevnik

sobota, 27. oktober 2012

Kimi Chanel :)

Včerajšnje fotografiranje Projekta avdicija z Evo Klevsko mi je bilo zares v izziv. Kimi sem morala preoblikovati v Coco Chanel. Seveda ob pomoči stilistke Diane in frizerke Maye, kar je doprineslo precejšen kos k temu, da se je približala osebi, ki jo je želela predstavljati, a njen obraz, mlajši, lepši in drugačnejši od Coco, je rabil zajetno dozo posega: preoblikovati obliko obraza, stanjšati koren nosu, predrugačiti obrvi in jih postaviti višje, podaljšati in stanjšati usta. Prvič sem delala kaj tako zahtevnega in moram priznati, da me je kar malo skrbelo, ali mi bo uspelo. In mislim, da mi za prvič kar je. Sploh ko mi je Kimi povedala, da je njena sestra ni našla med fotkami, ker je ni prepoznala :)

Svoje delo so odlično opravile tudi ostale. Fotke si lahko ogledate TULE.

2 komentarja:

  1. Andreja, odlično si se odrezala :) In Kimi odigrala svojo vlogo in se strinjam, frizura naredi veliko pri končnem rezultatu, prav tako oblačila...super! :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Andreja,odlično si opravila svoje delo!!! Sem ponosna na tvoje delo,kot si napisala ja ne ni blo lahko ampka izpadlo je pa fenomenalno!!! Najlepša hvala!! :)

    OdgovoriIzbriši