Preišči ta spletni dnevnik

sobota, 29. januar 2011

Friziranje in podobno :D

Včerajšnji dan je bil nekako prekratek, da bi utegnila še nekaj objaviti, lahko pa to mirno razumete tudi kot lazy day (glede dela je vsekakor bil) ... Urejam sedmo od trenutno sedemnajstih poglavij prvega dela; trenutno zato, ker utegne kakšno poglavje izpasti, mogoče pa se bo izkazalo, da je treba kakšnega celo dodati ...

Spodaj nekaj vrstic šestega poglavja, ki sem ga včeraj uspela sfrizirati :)
-----------------
Uničila te bo
, je rekel in mi z obotavljanjem izročil steklenico. Sploh pa je smešno, da sva trideset let star viski hranila za tvoj pity party, se je vidno vznejevoljil.
Ne teži, sem mu zabrusil in odčepnil steklenico, da bi naredil požirek.
Niti slučajno, me je precej grobo ustavil z močnim stiskom mojega zapestja, ne brez kozarca.

Ni komentarjev:

Objavite komentar