Preišči ta spletni dnevnik

nedelja, 9. januar 2011

Ku ku, spet sem tu :)

Včeraj sem si vzela malo pavze od računalnika. Se ne spomnim, kdaj je nazadnje minil dan, ko ga nisem prižigala. Včasih sem imela pravilo, da je najmanj en dan na teden bil 'computer free', a žal mi zadnje čase zaradi obilice dela to ni uspevalo prav dobro ... Pa moram reči, da zelo paše. Najprej je malo čudno, kot da nekaj manjka, pa se človek kar hitro navadi in se zamoti s čim drugim. Recimo s prijetnim obiskom in čvekom :))

Je pa danes že nastalo nekaj novih vrstic ...
----------------
Pošteno sem bila izmučena, ura je morala biti že krepko čez polnoč, ko sem vsaj za silo napravila red in izpraznila številne škatle – svoje imetje – ter njihovo vsebino porazporedila po svojem skromnem domu. Skuhala sem si špagete, ki sem jih prinesla s sabo, v trgovino tako ali tako nisem utegnila iti, in si jih začinila s pestom, ki sem ga prav tako prinesla iz zdaj že njegovega hladilnika. Pojedla sem jih kar na postelji. Mačka je zvita v klobčič spala na njenem vznožju. Na tretjem kanalu so vrteli film Najina ljubezen.

Ni komentarjev:

Objavite komentar