Preišči ta spletni dnevnik

sreda, 19. januar 2011

Low energy wednesday ...

Danes nisem ravno prekipevala od energije. Bolj kot ne sem se prevlekla skozi dan. Če bi se morala opisati z eno samo besedo, bi rekla TEČNA. Če bi lahko uporabila dve, bi rekla EKSTREMNO TEČNA. Preventivno sem se predčasno umaknila v posteljo (z računalnikom v naročju, seveda) in med gledanjem serije White collar napisala stran ali dve nastajajočega poglavja ... Samo da ni bilo povsem neproduktivno :S

------------------------
Njemu ni nikoli bilo vseeno, kakšen čaj je pil. Moral je biti vsaj zeleni ali metin, še najboljše pa indijski črni ali angleški. Imela sem vse te vrste, pa tudi čisto navadnega planinskega, za katerega je enkrat rekel, da je navadna kmečka plundra, ki jo pijejo samo tisti, ki pojma nimajo o kulturi pitja čaja. Stegnila sem roko k omarici in zgrabila škatlo. Vzela sem dve vrečici iz nje in ju namestila v skodelici. Znosila sem vse skupaj na mizo in natočila skoraj vrelo vodo v skodelici. Za trenutek se je odtrgal od igre, da si pripravi čaj, in zaprepadeno pogledal v kvadratasti listič, ki je visel z roba skodelice.
Planinski raj? je srepo vprašal.
Skomignila sem z rameni.

Ni komentarjev:

Objavite komentar