Preišči ta spletni dnevnik

nedelja, 23. januar 2011

Metuljčki v trebuhu ...

Napisala predzadnje poglavje romana. Ja, vem, tudi jaz sem strašansko razburjena, vznemirjena in kar je še tega ... Čeprav me potem čaka še veliko dela, ga je dobršen del že za mano in piljenje bi moralo po vseh pravilih biti manj boleče. Upam, da bom danes zvečer lahko zaspala :D

Za vse vas pa odlomek iz urednikovega pisma ...
-----------------
      Odkar me tako zavračaš, kot to počneš zadnje mesece, ne morem normalno funkcionirati in prav bolan postajam od vsega skupaj. Tako ne morem več živeti, niti en dan več. Ne morem biti več del sveta, v katerem nisem vreden več kot kakšen konj, ki v štali, ki je trenutno tvoje življenje, na milost in nemilost čaka, če ga bo gospodarica morda blagovolila odpeljati na kratek sprehod ... Ne morem več podlegati tvojim muham, biti odvisen od tvoje spremenljive volje ... sama si videla, kam je to pripeljalo, v kaj sem se začel spreminjati ...

Ni komentarjev:

Objavite komentar