Preišči ta spletni dnevnik

ponedeljek, 31. januar 2011

Sem na smučanju :D :D

V resnici ne smučam. Nimam opreme, niti volje. Tako z mojim dragim rečeva tistim dnevom, ko se ti nič ne da, ne delati, ne razmišljati, ne nič ... In danes je en tak dan. Popoldan sem preždela najprej v eni kavarni, potem še malo v drugi, z Ninč, ki je bila potem še tako prijazna, da je Deklici z rdečimi lasmi, ki mi jo je zadnjič narisala, dodala še pegice, na katere sva obe pozabili.

Doma sem se v najboljši veri, da danes preberem še tistih 60 strani, ki jih včeraj ob dveh zjutraj nisem več zmogla, in potem končno pošljem roman Dušanu, spravila za računalnik, a se mi je uspelo prebiti le čez kakšnih 20 strani. Preostale bodo morale pač počakati do jutri. Konec koncev sem danes na smučanju, in človek na smučišču pač ne more delati :D :D

-----------------------
Medtem ko sem sama bezljala med dvema ognjema in skušala najti toplejšega, takega, ki bi gorel dlje, višje in bolj rdeče, je on bil tukaj, umirjeno čakajoč, da me mine napad ali kar koli je že bilo, zaradi česar me je metalo iz enega razpoloženja v drugega in sem vztrajno bežala stran od njega. Ali ni to bil višek potrpežljivosti in najvišji možni izraz ljubezni?

2 komentarja: