Preišči ta spletni dnevnik

torek, 8. februar 2011

Blišč in beda tehnologije :D

Fajn je imeti nov telefon ... ali pa tudi ne. Sploh v primeru, ko porabiš skoraj eno uro, da ugotoviš, kako nastaviti svoj najljubši komad za melodijo zvonjenja in čudovito miren komad za jutranje bujenje ... in zraven najmanj trikrat zgubiš živce, petkrat prebereš navodila za uporabo v slovenščini in angleščini, prekleješ vse po spisku, se skoraj skregaš z možem, mož pa z mačko ... A ti potem, seveda s soprogovo pomočjo, vendarle nekako uspe in si zadovoljen in komaj čakaš, da te bo kdo poklical in bo zvonilo tako, kot si si zamislil, in se veseliš vstajanja naslednje jutro (no, ja), da te ne bo vrglo pokonci in boš že na robu infarkta  ...

Ja, tako je to, na kulturni dan :D

Potem pa prebereš še eno pesem od Alenke Kveder na lirikovi spletni strani in je vse spet lepo in prav :D

2 komentarja:

  1. ... in po modrostih, ki jih ne more živeti :D

    Ej, a ni prav vsakdo, ki mu je odrečeno nekaj, kar si prvinsko želi, moder?

    Ne se jezit nad svojim uiber cartiq telefonom! :)))) Meni so take uganke všeč :D Veš koliko časa je trajalo, da sem ugotovila, kako prižgati dolge luči na Peugeotu in še zdaj ne znam pognati filmskega snemalnika na Markiju - po pol leta :D Go me!

    OdgovoriIzbriši
  2. Hm, ne vem, če bi ravno rekla, da je vsak, ki se mora nečemu odpovedati, zato ravno moder ... Si pa po moje moder, če se odrečeš nečemu, kar si sicer želiš, pa veš, da ni dobro zate :D

    Drugače pa sem jaz ta verz iz Alenkine pesmi razumela tako, da ta oseba tava po modrostih, ki jih prepoznava kot take, a ni dovolj močna/sposobna/vztrajna, da bi jih vnesla v svoje življenje ...

    Na telefonček pa nisem več jezna, ker me je danes zjutraj tako nežno zbudil, da sem namesto ob osmih, ko je zapel, vstala kar ob desetih :D :D

    OdgovoriIzbriši