Preišči ta spletni dnevnik

petek, 11. februar 2011

Delovna norija na vidiku

Dobila mejl od urednika, da moram v začetku marca oddati grobo obdelan tekst za monografijo. Zdaj bo treba pa res poprijeti za delo, brez izgovorov in prelaganj. Malo ga moram skrajšati, preoblikovati in nekaj malega dopisati ... skratka ni več heca!

Preostanek februarja in začetek marca bosta divje nora, kar se tiče dela. Po eni strani prav super, vsaj ne bom mogla jamrati, da nimam dovolj dela, po drugi pa se bo treba dobro organizirati, da bo vmes tudi kaj prostega časa. Da ne bom potem petnajstega marca padla dol, popolnoma izgorela, s kvadratasto glavo in s steklenim pogledom ...

Dušan se mi še ni javil. Me prav zanima, kakšen bo njegov komentar romana. Me prav zanima, koliko dela me še čaka in kdaj bo knjiga res zunaj. V to, da bo zunaj, ne dvomim. Bomo že uredili tako, da bo ugledala luč sveta. Kot bi rekla moja draga Pape, ni hujšega kot knjiga, ki neobjavljena počiva v predalu.

3 komentarji:

  1. ...Čeprav tudi ljudje, ki take knjige puščajo v predalih, ne morejo biti daleč za 'najhujšimi'...

    *Se zaleti z glavo v zid*

    Saj vem, saj vem...

    OdgovoriIzbriši