Preišči ta spletni dnevnik

nedelja, 6. marec 2011

Ples z metlo in še kaj

Končno en vikend, ko ni bilo treba obsedeno delati. Sicer sva včeraj z možem zaplesala z metlo in nekoliko pospravila štalo, ki se je naredila v stanovanju (kako se lahko stanovanje tako umaže, čeprav v njem samo mirno živiš?), potem pa je sledilo lagodno popoldne ... kosilo pri starših, čvek (ki je bil zaradi močnega vpliva lune na trenutke na robu prepira) in ogromno delov četrte sezone Dexterja in štrikanje do večera (Vani ni štrikal, da ne bo pomote ;))

Jerneja me je razveselila z osnutkom slikanice o Gospodu Sovcu in papigi Mici. Ko bo gotova, bo super, potem pa v lov za založbami! To je sicer najmanj zabaven del ustvarjanja, a nekako nujen :S

V noči s petka na soboto sem imela rahle težave z nespečnostjo, kar se navadno izkaže kot svojevrsten blagoslov. In tudi tokrat je bilo tako. Napisala sem prvo stran nečesa novega (sumim, da bo roman). Ena ideja se mi že nekaj časa plete po glavi ... Seveda ni edina (da ji slučajno ne bi bilo dolgčas), saj imam že kar nekaj časa tudi idejo za eno malce bolj fantazijsko zadevščino, ki bi prav tako lahko postala roman. Zgleda, da bo treba spet začeti pisati, da se ideje ne bodo začele pretepati po moji glavi.

Ni komentarjev:

Objavite komentar