Preišči ta spletni dnevnik

torek, 29. marec 2011

Pomladansko čiščenje ali ustvarjalnost se prebuja

Ponedeljkovo dopoldne je bilo v znamenju pomladanskega čiščenja. Kar naenkrat so me začele noro motiti škatle s čevlji, nakopičene po celem hodniku, pa zimske bunde in plašči, obešeni na obešalniku na steni hodnika, pa še tisoč drugih stvari ... In sem začela delati red, dokler se nisem nekoliko pomirila. Za konec sem še posesala in pobrisala po tleh, nekaj malega pojedla in šla na kavo s Pape.

Delovno zatišje je prekinila Maša, ko mi je poslala korekture mladinskega romana, ki ga urejam za Založbo Miš. Res luštna zadeva. Pregledala sem njene popravke in jutri moram samo še do konca urediti nekaj malenkosti, potem pa ga lahko pošljem glavni urednici. In ko sem bila ravno v delovnem mini zagonu, sem prebrala še nekaj strani mojega romana. Do konca marca sem si dala časa, da ga preberem, popravim, dodam, izbrišem, kar mislim, potem pa ga pošljem. Mogoče mi bo uspelo celo kaj prej. To bi bilo super.

Končno pa mi je uspelo napisati tudi nekaj novih vrstic trenutno nastajajočega romana. Kakšen teden sem bila enostavno preveč utrujena in brez prave volje, da bi se ga lotila. Na silo pa navadno narediš več škode kot koristi, zato se niti nisem pretirano obremenjevala z nepisanjem. Seveda sem šele na samem začetku, napisanih imam sedemnajst strani, a počasi spet ustvarjam.

Za pokušino nekaj vrstic iz novega poglavja, ki sem začela pisati danes:
----------------------
Kako to, da te nisem videl že prej? je Julijan vprašal Elo in si popravil pramen dolgih las za ušesa.
Skomignila je z rameni in razmišljala, ali naj mu pove resnico ali polresnico, namenjeno javnosti. Poznala ga je točno dve uri in pol, od tega sta uro in pol sedela na predavanju. A potem, ko je odprla usta, da bi spregovorila, ji je nekaj reklo, da mu lahko pove vse, da je ne rabi skrbeti.
Skrbela sem za mamo, je rekla.
Julijan jo je molče opazoval. Igral se je s kozarcem in vrtinčil kokakolo v njem. Všeč ji je bilo, da se ni burno odzval, pač pa je povsem mirno čakal, da mu še kaj pove. To jo je ohrabrilo, da je nadaljevala.

Ni komentarjev:

Objavite komentar