Preišči ta spletni dnevnik

torek, 26. april 2011

Šivala je deklica ...

Baje je jutri praznik. Tako sem slišala govoriti nekatere. Moj "dan osvobodilne fronte" ali kako se mu že danes reče, bo videti tako, da bom osvobajala besedila izpod okupacije napak. Samo še ta teden in naslednji moram zdržati, potem pa Moravci "here I come". Prositi me bodo morali, naj zapustim bazen in savno! Komaj že čakam.

Na pisateljskem področju blokada z velikim B. Predvidevam, da zato, ker sta dve knjigi pri založnikih, in čeprav sem "kao" mirna, ker tako ali tako nimam nobenega vpliva na odločitev urednikov, imam očitno notranje motnje, ki slabo vplivajo na moj navdih. Tako že dva dni intenzivno štrikam ob večerih in gledam vse mogoče nadaljevanke in filme, ki mi pridejo pod roke, iz lepega vijoličnega filca sem si celo naredila ovitek za knjigo, ki sem ga včeraj do dveh zjutraj na roke obrobljala s svetlo modro prejico, da danes sploh ne čutim palca. Če bo šlo tako naprej, bom kmalu začela delati gobeline ...

Razmišljam pa o osnutku mladinskega romana z nekoliko bolj "fantastično" vsebino, ki ga že dalj časa snujem ... Ker je tematika zame, ki sem bolj realistične sorte, precej nova, si ga kar ne upam začeti pisati, čeprav je ideja precej zanimiva, a mi je Pixie včeraj na dolgem sprehodu predlagala, da bi mogoče morala presekati z nečim novim ... in moram priznati, da se mi njen predlog zdi kar mikaven. Še ene slikanice in ljubezenskega romana vsekakor ne morem začeti/nadaljevati, dokler ne dobim nekakšnega odgovora od obeh založb.

1 komentar:

  1. In?! Nič odlomka iz najnovejšega vodnjaka navdiha?! Jaz pa pridno čičam in čakam tule, ko miška iz moke, da prilezeš na moj hrib :D Fino je tule :)))

    OdgovoriIzbriši