Preišči ta spletni dnevnik

četrtek, 19. maj 2011

Pasje zadeve

Utrujena kot pes. V tem tednu sem pregledala tri diplomske naloge, naredila korekture enega romana, uredila svojo monografijo o minimalizmu po navodilih založbe, da o vsem ostalem raje ne govorim. Tako sem "hin", da še zaspati ne morem. Pokonci me drži misel na to, da greva v soboto gledat najino morebitno bodočo psičko. In to je tudi vse, kar lahko danes napišem. Obljubim, da bom kmalu spet kaj bolj zgovorna :D

3 komentarji:

  1. Škrat, ko bi ti vedela, kako sesuta sem bila jaz snoči... No, po drugi strani pa - če sem zavrnila vabilo na babji čvek IN sladoled, veš, da sem morala biti v zadnjem štadiju razkroja :D Ampak to je bila ona mega fizična utrujenost, ko si pograbil cel travnik na kmetiji in šel nato še s pesi na triurni pohod in plavanje (obožujem brodit po reki :D). Speaking of which, če ne bi blo fotošuta, bi se po moje skrila v vajin prtljažnik in šla z vama! :D

    OdgovoriIzbriši