Preišči ta spletni dnevnik

četrtek, 13. oktober 2011

Luster žur in ročna dela

Zadnji teden je tako švignil mimo, da sem se šele danes zavedla, da sem nazadnje pisala prejšnji četrtek. Strahotno sem zanemarila svoje blogerske obveznosti, packa! A sem spet nazaj in mnogo novega se je zgodilo. Pri nas doma imamo od ponedeljka t. i. luster party. Za vse tiste, ki si težko predstavljate, kaj bi to lahko bilo, prilagam fotko, ki jo je posnel moj možek :D

Sophie je namreč v ponedeljek bila na sterilizaciji in se je pridružila naši Cilki, ki lučko nosi že kot modni dodatek zaradi svojih kožnih tegob, katerih vzrok ostaja strašna misterija. Posledica dveh lučk so obrabljeni robovi na podbojih vrat, zanimivi zvoki, ki se razlegajo po stanovanju, ko se Sophie nekoordinirano premika naokrog, da o tem, kako so videti sprehodi, raje ne začnem govoriti. Gospodična namreč neprestano sondira po asfaltu, kar je poleg hrupnosti tudi neverjetno smešno. Še nekaj dni, pa bo šel luster v pozabo ...

Je pa bila revica v ponedeljek precej uboga. Z veterinarske postaje sva jo odpeljala vso tresočo od narkoze. Doma je kakšno uro spala kot ubita, potem pa se je zbudila in kakšne štiri ure krožila po stanovanju z vmesnimi par minutnimi postanki. Delovalo je, kot da si hoče shoditi iz telesa preostanek narkoze, da bi se spet počutila normalno. Jesti in piti ni hotela. Iz preventivnih razlogov sem spala kar na kavču, in res se je ob treh zjutraj zbudila volčje lačna in žejna, pa potem še enkrat ob šestih. V torek je bila že skoraj "back to normal", v sredo pa se je od ostalih psov razlikovala samo še po modnem dodatku okrog vratu, pobriti nogici od kanile in pobritem trebuščku, rahlo obarvanem modro in oranžno od razkužil in žavb, s katerimi so jo namazali veterinarji.

In še zgodbica o ovratnici ... tretji dan po vpeljavi zatezne kovinske ovratnice sem opazila, da nekako spušča barvo in da ima Sophie dlako okrog vratu sivo namesto belo. Ovratnica je takoj šla v škatlo z odsluženimi pasjimi potrebščinami, jaz pa sem začela internetno raziskavo za alternativnimi rešitvami. Odkrila sem, da obstajajo tudi najlonske zatezne ovratnice, le da se pri nas da dobiti samo precej neugledne različice.  Nebodigalena sem skočila do trgovine Vrvica in nabavila lepo vijolično in sivo vrvico, potem pa ji spletla novo ovratnico. Bomo videli, kako se bo obneslo moje ročno delo! Zdaj je bila že na dveh sprehodih z njo in zaenkrat vse zgleda precej normalno.

Ni komentarjev:

Objavite komentar