Preišči ta spletni dnevnik

sobota, 31. december 2011

Inventura 2011

2011 je bilo zanimivo leto ...

  • praznovala sva tretjo obletnico poroke














  • naša tričlanska družinica se je povečala za eno članico













  •  izšla je moja znanstvena monografija















  • dogovorila sem se za izdajo romana Pojasni mi ljubezen (marec 2012)
  • uredila in lektorirala sem nekaj knjig:
Northangerska opatija (Založba Miš)


















Piskačev sin
(Založba Miš)



















Razbita juha
(Založba Miš)



Rdeča ogrlica (Založba Miš)



















  • samo lektorirala še več knjig:

Vinske bravure (Založba Modrijan)



















Itaq
(Založba Miš)



















Peresno lahka
(Založba Miš)



















Zgodbarnica 2011
(Založba Miš)



















Jezikovni kotliček
(Založba Morfem)



















Pripravljena sem na novo leto ... 2012 here I come :D

2 komentarja:

  1. Andrejči čestitke :))))) ko se ozrem nazaj skozi leto 2011...moram priznati, da je bilo zelloooo pestro...brez vsakega posameznika v mojem življenju ne bi bilo tako zanimivo...nekatere poti se razhajajo...kajti ljudje rastemo z novimi odločitvami in cilji...nekatere se združujejo v nepozabno pravljico, ki postaja resničnost :)))) najbolj sem vsela ker sem spoznala toliko novih obrazov ...mojo ljubezen ...med njimi tudi tebe in HVALA našem rdečelasem škratu NInČI :))))))

    OdgovoriIzbriši
  2. Ti mater... kak seznam O.o In ljudje se sploh ne zavedajo, kako nesorazmeren je vnos o Sophie :D No, okej, tisti, ki beremo tvoj blog približno vemo, da je to rosomah v Parsons podobi... Čeprav ona slika na fejsu od včeraj to dobro prikrije :D

    Zdaj pa veš, kaj te čaka, ni res? Nadgradit, da bo tole leto videti kot ogrevanje :D Hitro, hitro. Knjige pisat, v pasjo šolo hodit, možeka lubčkat, za maraton (middle age style) vadit! :P

    OdgovoriIzbriši