Preišči ta spletni dnevnik

ponedeljek, 13. februar 2012

Labodi, pižmovka in še kaj

Današnja pasja šola se je odvijala v mestu. Dobili smo se standardno na parkirišču pred Plesnim forumom, se nato odpravili na sprehod po promenadi ob Savinji, zavili na Trubarjevo, pa mimo Vrtnice nazaj v mesto, v Ozki ulici mimo Leonarda in nazaj za Savinjo. Tam smo se k Savinji spustili kar po nabrežju (ne po stopnicah), psi pa so morali počasi hoditi z nami ...

Presenečenja pa so se kar vrstila ... že na začetku smo zagledali štiri labode. Takoj sem pripomnila, da jih na jutranjem sprehodu še ni bilo, in Urška me je zafrkavala, da imam vse ptiče za Savinjo preštete. To sicer ni čisto res, ampak labode bi pa zagotovo opazila!

Drugi šok pa je bila pižmovka ali celo nutria, ki je čepela na kosu ledu, čeprav smo mi naredili pravi zborček pasjih in človeških zijal, ko smo strmeli vanjo in jo gledali, kako je žvečila kruh in se ni prav nič pustila motiti. Pa naj še kdo reče, da se v domačem kraju ne dogaja nič zanimivega!

Takole nekako je bilo videti kosmato čudo za Savinjo (na sliki nutria)













V torek naslednji teden, torej 21. februarja, bo v Trubarjevi hiši literature ob 11.00 tiskovna konferenca za novosti pri založbi KUD Lema, med njimi bo tudi moj roman Pojasni mi ljubezen. Baje bo natisnjen že to sredo, najkasneje v četrtek. Vesela - zelo!!

Ni komentarjev:

Objavite komentar