Preišči ta spletni dnevnik

sobota, 24. marec 2012

Napolnili smo Metropol

In je za mano. Krstna predstavitev romana v celjskem Metropolu. Vtisi? Bilo je točno tako, kot sem si zamislila. Prijetno, domače, sproščeno ...


Komentarji obiskovalcev so bili precej podobni. Daniju se je zdelo branje sicer malce predolgo, vsi ostali pa so rekli, da je bilo fino, da so kr padli noter. Nina, hvala za fotke! Prilagam spodaj, da boste tisti, ki vami ni uspelo priti, lahko približno občutili, kako smo se imeli. In Sara je za konec zažgala s plesom, ki je bil totalno izvirna interpretacija romana. Ne verjamem, da bi lahko še bolje pokazala razdvojenost junakinje. In ker sem bila na koncu tako vzhičena, da je večer uspel, sem se zahvalila Luki in Zoranu za branje, Saro pa sem kar izpustila, čeprav sem jo še nekaj trenutkov pred tem z napol odprtimi usti gledala, kako pleše po odru. Preden pa sem šla spat, me je prešinilo, da sem jo pozabila omeniti ... Sara, upam, da mi oprostiš mojo zmedenost!

In prišla sta tudi Saša in Živa, Dorimu tim, ki sta mi prinesla eterično modro vilo (ker je modra tudi knjiga). Zaenkrat sedi na svoji gugalnici v stekleni vitrini, ker se je je Cilka čisto preveč razveselila, ko je vila zabingljala v moji roki. Preveč je dragocena, da bi jo prepustila njenim krempljem ...

Danes me je na FB-ju pričakalo sporočilo od ene bralke iz Ljubljane. Da ji je prijatelj priporočal roman, ki ga je ravnokar vrnil v knjižnico. Napisala je, da ga je prebrala na mah in da ji je bil super, čeprav je zahtevna bralka. Iza, hvala!


1 komentar:

  1. Še enkrat: super je bilo! In še enkrat čestitke za tako uspešen večer & roman :)

    OdgovoriIzbriši