Preišči ta spletni dnevnik

nedelja, 27. maj 2012

'Pes fejst' v parku in super piknik na ŠKD Celeia

Sobotno dopoldne je bilo v celjskem parku pasje. Pa ne vroče, daleč od tega, prav mrzlo je pihalo ... je pa mrgolelo psov, in to ne kar kakršnihkoli, pač pa šolanih. Kinološko društvo Celeia, katerega članica sem tudi sama, je praznovalo deseto obletnico delovanja, predstavili pa so vse discipline, ki se tam trenirajo. In za spremembo sem se še pred koncem spomnila, da imam fotoaparat. Žal mi ni uspelo pofotkati vseh disciplin, sploh mrcine na agilityju so bile preveč hitre, da bi mi jih uspelo ujeti.

Poslušnost

Frizbi (tole je bila edina poza, ki je dovolj dolgo trajala, da fotka ni čisto meglena :D)

Obramba

Obramba

Obramba

Obramba

Žur :D (po uspešni obrambi)

Poslušnost
Slika je mal 'češka', ampak po dolgem času smo bile spet vse tri skupaj: Tinča, Mančula in jst
Po prireditvi v parku smo se premaknili v Škofjo vas, kjer smo člani imeli piknik. Bilo je res super! Tak sem vesela, da sem izbrala ravno to društvo, v zadnjem letu sem se naučila toliko novega. Florči je šla zraven, seveda, in glede na to, da je tam bilo ogromno ljudi, glasba, je bila prava šefica, večino časa je spala pod mojimi nogami. Ko so se začele družabne igre in smo morali na hitro umakniti našo mizo in klopi, jo je za trenutek zgrabila panika, začela se je tresti, a sva potem odšli na krajši sprehod malo ven iz gužve, kjer se je v trenutku, ko je zagledala visoko travo, čisto umirila, repek se je takoj dvignil in vse je bilo spet ok. Da ne bi poglabljala njenega strahu pred gnečo, smo se potem kmalu pobrali, še prej pa smo zavili na poligon, ki je bil prazen, kjer sva jo malo spustila, da je naredila par krogov. Super dan je bil!

Ni komentarjev:

Objavite komentar