Preišči ta spletni dnevnik

sreda, 3. oktober 2012

Virusi, škrbine in moda

Nisem pogosto bolana, verjetno zato tako težko prenašam, kadar me položi. Tokrat eden od teh mutiranih virusov, ki se vlačijo naokrog ... Boli me grlo, celo telo, glava ... Tantum verde laufa na polno, pravkar sem od dragih prijateljic dobila juhico, še vročo, sta nenapovedani potrkali na vrata ... cel dan že spim, obložena z živalmi (za hrbtom Florči, spodaj pri nogah škrbasti Joyce in malo višje Cilka s plastičnim lustrom, ker ima spet pol glave v krastah). Res nimam časa bit bolna, čeprav moram priznati, da je po divjih štirinajstih dneh danes prav pasalo, da sem skoraj cel dan prespala, pa vseeno bi to takoj zamenjala za neboleče grlo in vse ostalo.

Včeraj objavim na FB-ju video o kleptomanskem hrtu, ki kot kobilica skače na mizo in krade stvari dol, v resnici imam pa doma kleptomansko podenkico, ki si je danes privoščila albert keks direkt iz posodice na mizi. Pa še skakat ji ni bilo treba gor, ker je miza v višini kavča. Kako ergonomsko :))

Mali Joyce je začel zgubljati zobe. Zgoraj spredaj mu je danes zjutraj eden kr visel ven, malo prej, ko sem prečekirala, kaj se dogaja, pa ven že kuka stalni. Brez zobka je tudi spodaj spredaj ... Sem kar vesela, da grejo pirajaste iglice ven iz ust.

In kaj se dogaja drugače? Vsak torek in četrtek sem vpletena v Projekt avdicija. Ob torkih imamo za punce predavanja in delavnice, ob petkih imamo fotošute. Poleg tega, da sem žirantka, pomagam punce tudi ličiti, kar je seveda super, ker sem to vedno rada počela. In ker delam v družbi samih profi vizažistk, se vsakič tooooliko naučim, da je veselje. Spodaj nekaj fotk, kjer sem jaz poskrbela za make up. Fotkala je Eva Klevska.







Ni komentarjev:

Objavite komentar