Preišči ta spletni dnevnik

sreda, 23. november 2011

Jutri pa po sveže pečene knjigce :D

Urednik mi je odpisal. Vse je res. Knjiga je zunaj. Danes je dobil tudi deset izvodov zame, ki jih greva z dragim jutri iskat. Obeta se izlet v Ljubljano, beli brjoldek aka Sophie se nama bo pridružila, Cilka bo čuvala hišo.

Sem si pa uspela v tem tednu skoraj že dokončati svojo predstavitveno spletno stran za stvari, ki jih počnem profesionalno, torej lektoriranje, korekture in uredniško delo. Me je zadnjič ena urednica sprovucirala, ko je rekla, da ne bi bilo slabo imeti takšne predstavitve. O tem sem sicer že sama razmišljala, ampak potem kar nikoli ni bilo ta pravega časa ... Zdaj sem si ga pa utrgala ... TULE JE Čisto vse še ni končano, ampak glavnina pa je.

Zdej si pa grem naredit nekaj za jest, predno me pobere.

Ni komentarjev:

Objavite komentar