Preišči ta spletni dnevnik

sreda, 7. marec 2012

Ne čakaj na maj ... pritisni na gumb

Včeraj dopoldan mi je poštar prinesel elektronski odgajanjalec psov, zadevico, ki je videti kot nekakšen daljinec, ob pritisku na gumb pa v smeri, kamor je uperjen, oddaja visokofrekvenčen zvok, ki psu prepreči, da se ti približa, medtem ko na tvojega psa, če je seveda ob tebi, ne deluje. Vaniju sem še rekla, da zdaj zagotovo ne bo nikjer nobenega nepoznanega spuščenega psa, ki bi se nama s Sophie hotel preveč približati ... In sem se seveda džinksnila :D :D

Greva danes zjutraj z Nino na sprehod za Savinjo, čudovit sončen dan, rahlo mrzel, a nič ne de, čvekava, se igrava z mrcinami, vse poteka bp ... dokler se ne vračamo nazaj mimo bazena in izza ovinka kar naenkrat prilomasti velik črn pes, neznan, spuščen, za njim pa nonšalatno hodi lastnica (mlajša punca), s povodcem čez ramo. Pes se prihulji in začne še hitreje stopati proti nam štirim, jaz izvlečem tisto čudo, stisnem gumb in res začne delati ovinek okrog nas, ne upa bližje ... Vseeno pa mi je dvignilo tlak, ker je Sophie spet dobila "epileptični napad" od strahu. Zakričim na tisto tumasto bitje, naj takoj pripne psa, ona pa meni čisto na izi nazaj: "Baje, da ne rabi bit pripet, če ni veliko ljudi." Njena glupa izjava pri meni vzbudi samo še večjo jezo, še enkrat povzdignem glas, naj takoj pripne psa, drugače pokličem policijo, in si prebere zakon, preden govori neumnosti. Psa je sicer pripela, jaz pa sem rabila naslednjih pet minut, da sem začela normalno dihati.

Človeška neumnost res ne pozna meja in ni ga hujšega kot butast folk, ki si umisli psa. Nimam se za najpametnejšo lastnico psa, zato pa hodim v šolo in se jo trudim na vso moč vzgojiti in socializirati. Za razliko od nekaterih drugih, ki so baje nekaj slišali, psi jih pa niti približno ne ubogajo. Jao!!!!!

Ni komentarjev:

Objavite komentar