Preišči ta spletni dnevnik

ponedeljek, 6. junij 2011

Prvič v gozdu :D (in ni nas pojedel volk)

Dan včeraj sem preživela brez Sophie, razen tega, da sem jo zjutraj peljala (skupaj z Nino in Lyro) na sprehod in da smo bili prvič v gozdu, in to celo spuščeni. Jaz sem sicer bila precej bleda in Nina se mi je na koncu že prav smejala, ker me je skrbelo, da bo kam padla, pobegnila, kaj čudnega pojedla ... Izkazalo se je, da je nanjo pazila Lyra, ko Sophie ni bila dovolj hitra, jo je počakala, če je "izginila", jo je šla iskat, skratka vse je bilo ok. Iz gozda smo vse štiri prišle povsem srečno, jaz celo z nekaj več barve na obrazu.

Potem sva z Vanijem za eno uro nekam šla in jo precej zaspano in umirjeno zaprla v boks, mačko pa na balkon, da ne bi izvajala svojih sadističnih fint sedenja pred psom, zaprtim v kletki. Vani se je vrnil nekaj minut pred mano in Sophie ga je pričakala z veselim repkom pred vrati, povsem navdušena, ker je končno prišel. Stanovanje je bilo v normalnem stanju, vsi kabli celi, kavč tudi :D Očitno si je gospodična sama odprla vrata, čeprav obstaja tudi možnost, da sem jih jaz slabo zaprla. Zadnje čase, kot sem že omenila, sem bolj zombijevske volje, in čisto nič me ne bi čudilo, če bi jih celo pozabila zapreti. In še dobro, da je mačka bila na balkonu, drugače bi se preganjale po stanovanju kot sta se danes ponoči nekje ob treh, ko me je zbudil strašen hrup.

Se pa moram pohvaliti, da zdaj doma že dva dni lulamo izključno na brisačko, kar je precejšen dosežek v primerjavi s prejšnjih puščanjem lužic domala vsepovsod (vsak košček parketa, preproga, pasja postelja ...). Upam, da nisem zdaj vsega uročila, ko se takole hvalim :D

In zakaj sem bila cel dan zdoma brez Sophie, da povem še to, s čimer sem začela današnji zapis? Ker smo z Nino in Majo krojile obleke za Ninino in Tonijevo poroko, ki bo zelo kmalu. Jaz seveda nisem prav nič krojila, sem pa izdelovala vrtnice iz okrasnega traku. Bilo je precej zabavno in naslednji vikend nadaljujemo z delom. Čaka nas izdelava poročne obleke in treh oblek za družice. Se že veselim naslednjega delovnega dneva!

Ni komentarjev:

Objavite komentar